Asiakastuki: (+358) 4547 990 888 tai 888 Vectone-liittymästä
Saldonsiirto

Alla löydät listan usein kysytyistä kysymyksistä liittyen Vectone Mobilen saldonsiirto-palveluun. Jos et löydä vastausta kysymyksiisi täältä, asiakastukitiimimme auttaa mielellään.

1. Kuinka saldonsiirto toimii? 2. Kuinka lataan puheaikaa? 3. Kuinka tiedän että vastaanottajan liittymänumero on tuetussa verkossa? 4. Voinko siirtää saldoa matkapuhelimeen joka on sidottu sopimukseen? 5. Kuinka vastaanottaja saa vahvistuksen saldonsiirrosta? 6. Minkälaista valuuttakurssia käytätte saldonsiirtoprosessiin? 7. Kuinka monta saldonsiirtoa yhden päivän aikana voi tehdä? 8. Kuinka kauan saldonsiirto kestää? 9. Minkä virheilmoituksen saan jos saldonsiirto epäonnistuu? 10. Missä voin nähdä edelliset saldonsiirtoni? 11. Voinko tallentaa yhteystiedot henkilöille, joille olen aiemmin siirtänyt puheaikaa? 12. Mitä tapahtuu jos siirrän saldoa väärään numeroon? 13. Mitä tapahtuu jos saldonsiirto epäonnistuu?