Asiakastuki: (+358) 4547 990 888 tai 888 Vectone-liittymästä
Käytön aloitus

Tällä sivulla on lista usein kysytyistä kysymyksistä (FAQ) Vectone Mobilen palveluista. Jos et löydä vastausta kysymykseesi ota yhteyttä avuliaaseen asiakaspalvelutiimiimme.

1.Mikä on Vectone Mobile? Mistä saan Vectone Mobile SIM-kortin?
3. Mitä Vectone Mobile aloituspaketti sisältää? 4. Kuinka käytän Vectone SIM –korttia? 5. Kuinka voin tarkistaa Vectone -puhelinnumeroni? 6. Voinko säilyttää nykyisen numeroni? 7. Kuinka kauan nykyisen numeroni siirtäminen Vectonelle kestää? 8. Miksi en voi pyytää numeronsiirtoa Internetissä? 9. Tuleeko minun käyttää ulkomaanpuhelutunnusta soittaessani ulkomaille? 10. Missä voin ladata puheaikaa? 11. Kuinka lataan ostamani saldon liittymääni? 12. Kuinka tarkastan liittymäni saldon? 13. Kuinka kuuntelen vastaajaviestini? 14. Voinko lähettää multimediaviestejä? 15. Kuinka paljon puhelut maksavat? 16. Vaihtelevatko puheluiden hinnat vuorokaudenajan mukaan? 17. Liittyykö puhelimen käyttöön ulkomailla roaming-maksuja? 18. Kuinka paljon Smart Roaming –palvelu maksaa? 19. Kuinka voin alkaa käyttää Smart Roaming -palvelua? 20. Mitä eroa on tavallisella roaming- ja Smart Roaming -palveluilla? 21. Mitä etuja on Smart Roaming -palvelun käytöllä verrattuna tavalliseen roaming-palveluun? 22. Missä voin käyttää Smart Roaming -palvelua? 23. Täytyykö minun vaihtaa puhelimeni asetukset aina kun matkustan? 24. Ovatko puhelimen asetukset samat tavalliselle- ja Smart Roaming-palvelulle? 25. Kuinka paljon rekisteröityminen Oma Vectone-palveluun maksaa? 26. Olen unohtanut Oma Vectone –tunnukseni, kuinka saan uudet tunnukset? 27. Kauanko verkon etsiminen kestää?